2009年9月8日 星期二

歡迎來到野人拼布玩 Welcome to Ac-quilt-sition

開版成功! 這是屬於我的小小拼布園地
之所以取名叫野人 是因為目前我沒上過任何正式的拼布課程
所有的拼布技巧都是從書上和網路上學來的
在這裡純粹是"野人獻曝"

會接觸拼布是因為在學校代課時
看到書商送的喜佳小冊子
馬上被冊子上的可愛布小物吸引
從此 就一頭栽進了這個世界

目前 我一點都不專業
很多問題也只能靠自己摸索
但好在我有不錯的領悟力

從今天開始 我將不定時分享自己的作品
以及製作心得
廢話不再多說 開版囉!!! 砰砰砰~~~(放鞭砲)

English version:
This is not an exact translation from the above Chinese.
So please do not try to learn Chinese in this way.

I'm writing in English so that more people will be able
to read my blog. I'm a green quilter, haven't been to any
formal patchwork/quilting lessons.

My teachers are books and the Internet, especially Expert Village, now moving to eHOW. That's part of the reason I'm starting this bilingual, quilting-related blog. I was also much inspired by Quilter's blogs. That is another reason for writing in English. As a feedback, maybe?

Like other quilters, I will upload my projects whenever I have them.
Happy opening!

沒有留言:

張貼留言